FAQ

For more information please contact us at info@antonini.com.pe

Payment/ Pagos

What payment methods do you accept? / ¿Qué métodos de pago aceptan?

EN:

For international payments:

We work with all credit cards through the Payme platform.

For payments within Peru:

A). We accept bank deposits to our BCP (Banco Credito del Peru) or Interbank accounts.

B). We accept all credit or debit cards through the Payme platform.

ES: 

Para pagos internacionales:

Trabajamos con todas las tarjetas de crédito mediante la plataforma Payme.

Para pagos dentro de Perú:

  1. Aceptamos depósitos bancarios a nuestras cuentas del BCP (Banco crédito del Perú) o Interbank.

2. Aceptamos todas las tarjetas de crédito o débito mediante la plataforma Payme.

Shipping / Envíos

Where are they located? / ¿Dónde se encuentran ubicados?

EN: We are in Lima, Perú

ES: Estamos en Lima, Perú

How do I calculate the payment for my shipment? / ¿Cómo calculo el pago de mi envío?

EN: Shipping will be calculated and added to your order during the check out.

ES: El envío se calculará y agregará a tu pedido durante el pago.

What day will my order arrive? / ¿Qué día llegará mi pedido?

EN: 

For international shipments:

It takes us 3 business days to process your order and ship it.

Once your order is shipped, you will receive a tracking number by email so you can calculate the arrival date.

All our international shipments are made by SERPOST.

For shipments in Lima: 

We ship on Tuesday and Thursday

The courier can arrive from 9 am to 7 pm (it does not have an exactly time) that day you must be attentive to your phone since it is possible that it will call if it cannot locate your address.

The courier can only wait 5 minutes, if it is not attended to in that period of time, it will be withdrawn and your order will return to our workshop, generating a new shipping cost.

For shipments to Provinces:

We ship via Olva Courier on Wednesdays.

The waiting time will depend on the company.

ES:

Para envíos internacionales: 

Tardamos de 3 días hábiles en procesar tu pedido y enviarlo.

Una vez que se envíe su pedido, recibirás un número de tracking a tu email para poder ver por dónde va y calcular la fecha de llegada.

Todos nuestros envíos internacionales los hacemos mediante SERPOST certificado.

Para envíos dentro de Lima Metropolitana: 

Enviamos los días Martes y Jueves

El motorizado puede llegar de 9 am a 7 pm ( no tiene una hora fija) ese día debes estar atento a tu celular ya que es posible que llame si no puede ubicar tu dirección.

El motorizado solo puede esperar 5 minutos, de no ser atendido en ese lapso de tiempo pasará a retirarse y tu pedido volverá a nuestro taller, generando así un nuevo costo de envío.

Para envíos a Provincias:

Enviamos mediante Olva Courier los días Miércoles.

El tiempo de espera dependerá de la compañía.

Returns and exchanges / Cambios y devoluciones

EN:

Due to COVID-19 we are not accepting changes

We recommend you see the measurement table before buy a garment.

Also you can write us and we can help you (:

 

ES:

Debido a COVID-19 no aceptamos cambios.

Te recomendamos ver la tabla de medidas antes de comprar una prenda,

También puedes escribirnos y podemos ayudarte (:

Close
Close

Sign in

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.



Currency


Close